sobota 6. januára 2018

Šaty z ľanu

Splnila sa mi túžba po šatách. Sú darčekom, ktorý mi bude pripomínať tieto Vianoce. Ich "naozajstnosť", že tie pekné dni boli.
 Nosiť dnes ľanové šaty je netradičné a pritom tak podčiarkujú naše pravé tradície. Dnes je to sviatok, obliecť si šaty z ľanu. Je to nesmierne príjemná látka. Nemá nič spoločné s obchodnými centrami, s rýchlym nakupovaním, s konzumným spôsobom terajšieho života. Keď si ich oblečiem cítim sa inak. Som hrdá na to kým som, na svoje korene. Navyše, ak sú také skvostné šaty aj ručne ušité je to jedna rozprávka a napadlo mi, či sa v nich nemám aj vydávať :)
Možno k nim chýbajú len kvety do vlasov...

Kvety, spev, slnko i dážď padajúci na zem..
Bosé nohy, lúka, možno sen..
kráčajúc za šťastím smiem
do posledného dychu
venovať úsmev ránu
a k tomu..
jedny šaty z ľanu...

Pre tento pocit, ak máte radi inakosť, píšem vám sem kontakt na jednu šikovnú pani, čo takto čaruje..
Snáď sa mi podarí aj ich krajšie odfotiť. Na lúke medzi kvetmi.
Mám už také šaty dvoje. Tie krajšie sú mi darom a tie staršie sa mi nalepili na ruku v "second hande"
upravila mi ich naša dvorná krajčírka z Fantázie, tak aj z nich sa teším.
Veď nech nám tieto krásne veľké maličkosti spríjemňujú dni.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára