utorok 22. augusta 2017

Lásky-sedmokrásky a lesné jahody..

Zobúdzam sa..
Prechádzam po jarnej rose,
kde sa slnko zaligoce.
Pár motýľov tu spalo v tráve..
Zobúdzam sa..
Cítim celkom dokonale..zákutia stromov čo ovlažia dušu.
Aj sedmokrásky budia sa s novými lúčmi toho dňa.
Otvárajú hlávky k nebu..
načúvam tomu vnemu
..chýba v mestách 
         na cestách..
Tu môžem bez strachu
vždy kráčať naboso...

Obliekam sa do sedmokrások
nerátam ľúbi, neľúbi..
Mnohé už viem posúdiť, veď som žena.
Aj do hôr obliekam si šaty..
Cítim sa ako zem, čo prijíma dážď 
..a tak to má byť..


Ľahnem si do machu..
do postele lesa
..keď myšlienok mám v hlave ako maku.
Lesné listy tu ustelú,
mäkké pod žitím.
Na chvíľu stíšim
..ešte že cítim..


Zaspievam si o daždi, o slnku i o vode.
Natrhám žihľavu na čaj a nevadí mi, keď ma popáli.
Chodili sme na chaty ako deti, vtedy som nevnímala vzácnosť okamihu v prírode, len som sa bála noci a tmy. Dnes sa nebojím a hľadám to lesné ticho a hviezdy, svätojánske mušky a sedmokrásky, čo so západom slnka uložia sa spať..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára