štvrtok 2. februára 2017

Krásne šaty, dokonalé účesy a iné móresy

      Azda jeden, či dva dni v roku mohli by sme sa  cítiť ako vznešení panovníci na svojich sídlach, hradoch a kaštieľoch, čo sa prišli honosne zabaviť. Veď pracujúci človek je poväčšine v práci ako služobník či otrok :) nuž aspoň v plesovej sezóne smie sa na chvíľu cítiť "jak pán"a pookriať na duši.
       Azda jeden, alebo dva dni v roku mohli by sme sa cítiť ako princezné, kráľovné, veľavážené vojvodkyne zo Svitu a okolitých chotárov. Ak si nepamätáte  ako sa zahrať na osobnosť z vysokej spoločnosti, v deň plesu vám to, tak ako mne, pripomenie zrkadlo, v ktorom som videla krásne dlhé šaty a vďaka make up artu Patrície Spanikovej, jej šikovným rukám a zmyslu pre detail som sa v ten večer videla inak. Krásny účes mi vytvorila naša Jarka Faixová z malého svitovského  kaderníctva. Táto žienka mi na hlave vytvorila skutočnú korunku krásy. Tá pravá podstata všetkých tých  plesov a bálov je hlavne o tom, cítiť sa krásne, inak ako vo všedný deň. Mojich pár plesových šiat poslušne čakalo na ten krátky okamih trblietavého večera kedy som sa s radosťou na chvíľu vrátila do naivných myšlienok malého dievčatka, čo túži stať sa princeznou. Každé šaty majú svoj príbeh. Pár takých, vďaka ktorým sa cítim čarovne už mám a dotvárajú, vylepšujú schopnosť tešiť sa. Možno ich ako babička podarujem svojim vnúčatám ako poklad. Snáď tá schopnosť tešenia sa..  bude rokmi rásť. 
Skúšam sa na seba pozerať ako na vznešenú krásnu bytosť, aj keď nemám na sebe ten úžasný make up, účes a krásne šaty. Niekedy sa mi to darí viac, inokedy menej. Ak by ste sa zabudli takto na seba pozerať, je najvyšší čas stihnúť ešte nejaký ten ples :) Veď my kráľovné....Ženy....sme jedinečné.. 
...aj keď sme unavené a v starých teplákoch. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára