pondelok 23. januára 2017

Za oponou

 Mám Divadelnú rodinu, bez ktorej si neviem život predstaviť.. Som na ňu hrdá. Je to už raz tak. Ak človek má čosi robiť, onen sen si ho nájde,aj keby sme sa skrývali kdesi na konci sveta. Asi sotva by som takto pekne žila, keby som nemala i tých pár životov navyše vďaka javisku. Občas je to veľká obeta. Dať čas slovám, textom, emócii a vývoju, no aká zas odmena, keď sa dočká inscenácia spracovaná skvelým režisérom Vladom Benkom, veľkého potlesku i uznania. Koncom týždňa sme zavítali do Českej Třebovej a Nového Mesta na Morave, kde nás veľmi srdečne privítali. Diváci si vychutnali Zápisky dôstojníka Červenej armády, kde hlavný predstaviteľ Michal Novák podal opäť bravúrny výkon.. Sedím si tam vzadu v zákulisí, za dvoma veľkými starodávnymi kobercami, kým sa vo svojich drobných troch rolách dostanem na scénu. Nikdy ma to neomrzí. Už ani neviem koľká je to premiéra.. ten pocit vzájomného prepojenia umeleckých duší ma stále udivuje a taktiež i vždy iné reakcie publika, pre ktoré hráme. Je to radosť. Vedieť, čo bude nasledovať a zároveň sa prekvapiť smiechom a či tichom, atmosférou daného mesta a javiska.. Milujem tú vôňu pred a aj za kulisami, vždy novú.. inú, zároveň však každý z tohoto unikátneho divadla vie presne čo má robiť. Vždy pred predstavením chlapci postavia scénu a my dievčatá požehlíme všetky kostýmy. S divadelnou rodinou ma spája kopec zážitkov i smiechu..Nech žije, divadlo Commedia.. Zároveň všetkých srdečne pozývam na divadelné fašiangy. Každú nedeľu vás v Spišskej Sobote v Poprade čaká o 18:00 jedno skvelé predstavenie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára