nedeľa 7. februára 2016

..vraj sú to už štyri roky .. :)

Vraj sú to už štyri roky, keď čas od času napíšem a pridám zrnko myšlienok na stránky knihy..blogu, keď akoby ma tlačil hrášok pod všetkými vankúšmi výhovoriek typu: "nie je to ešte dosť dobré", alebo "ešte neprišla správna chvíľa"...jednoducho treba vziať slová, poskladať ich do viet a písať, ak aj jednému človeku na planéte radosť by to urobilo...Slová, fotky, články, riadky...vznikli z túžby....túžby podobať sa na všetky tie krásne dokonalé dámy na blogoch, ktoré ma inšpirovali. Som iná..a vôbec nie som dokonalá..skúšam však prostredníctvom všetkých šiat, kombinácií, sukní, strihov.. milovať seba i svet..taký aký je...a tvoriť... darí sa, a tak vám ponúkam  tortu z fotiek, ktoré som pre vás vybrala, nájdete tu možno emóciu, inšpiráciu,alebo pohladenie pre oči :) žmurk


































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára