nedeľa 13. septembra 2015

Najkrajšia svadba na svete :) :)

 ...Chcela by som..napísať o láske, ktorá zrušila všetky predsudky a mýty o tom, že láska na diaľku nemôže existovať.. Môže....a aby sme skutočne verili..stačí sa len pozrieť do dvoch párov očí , na tú iskru šťastia, čo v ich životoch zažala čosi nové, no dôverne známe ..týmto dvom mladým srdciam...
V tento deň je moja najlepšia priateľka v bielom. Nádherná ako ľalia. Som na ňu hrdá a bolo mi veľkou cťou, že som mohla byť svedkom jej veľkej lásky a šťastia... Najlepšia priateľka..tieto dve slová však nevystihujú pravú podstatu pre tak vzácneho človeka akým pre mňa je. Pravé priateľstvo by vyjadrili piesne, verše, hudba, náš spoločný smiech. Keď som ju ako prváčka na strednej škole videla prvýkrát, jednoducho som to vedela. Vedela som, že s ňou chcem bývať na internátnej izbe..možno preto, že mala vždy pekné vlasy :) Vyžaroval z nej úsmev, ktorý nie je len na jej perách, ale aj v duši.. Ďakujem ..Majka..že si sa zázračne ocitla v našich životoch. Martin našiel poklad, ženu ako ľalia so srdcom veľkým ako celý svet..preto verím, že ju bude každodenne zahŕňať láskou, nech jej krídla, o ktorých vieme, že tam sú,  rastú a letia do krásy... Púšťam teda svoju milovanú sestru, pre to šťastie, ktoré vidím v jej očiach, keď je s ním...

Nech smiech zdobí vaše tváre 
každým dňom v spoločných chvíľach 
dúfať a snívať
v ruchu života nechať si priestor 
do krídel vietor
Láska nech je svetlom v tme, Továrňou na sny 
..každý smútok duše dokáže zmyť
Farebný svet Fantázie
môžu aj dve srdcia žiť..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára