streda 17. júna 2015

Beťárstvo sa podarilo a k tomu ešte jedno "c"




Ani by som sa na fotke nespoznala,veď po dlhých rokoch trápenia seba a ostatných som akosi zbledla, no dnes víťazne vyhlasujem, že titul nemám na náhrobnom kameni, ale pred tým zložitým  menom pekelným. Čo sa týka môjho outfitu, dobre som si v ňom zaplávala vo vodách známych aj menej známych a najmä som načrela do hĺbok svojich rezerv, keď človek robí aj to čo nie veľmi rád, to čo musí a občas i ťažko cez slzy dýcha. Preto som sa i odfotila s krásnou antúriou od mamenky, nie pri logu univerzity, alebo pri vstupe, lež pri nápise "Poradenské centrum" kde som našla pochopenie pre svoje nedostatky a až keď som ich prijala akosi sa mi ľahšie plávalo po prúde. Ďakujem všetkým, čo pri mne stáli a hádzali záchranné kolesá, a ja ďakujem samej sebe, že som to nevzdala, študovanie popri práci sa niekedy poriadne "zahrčká" ..naučila som sa..že, ak máme nejaké chyby, práve kvôli nim nás môže mať niekto rád, a že nikto nás neodsudzuje, ide o to ako sa my sami na seba dokážeme pozrieť a čo vyžarujeme. Ak to že som domotaná, majú na mne ľudia radi, tak nech :)Áno Katolícka Univerzita v Ružomberku. Idem sa k tomu hrdo priznať, pretože ak človek študuje, v mojom prípade spev, ktorý milujem, je úplne jedno kde, pretože ak dodá svojej práci a štúdiu patričnú dávku lásky a taktiež i driny, je si vedomý toho čo vie a vie to vo svojom živote zúročiť pre dobré seba a iných, aj ohováraná Univerzita zaseje do človeka zrnko pokory, vďačnosti, viery, pochopenia....ale taký habit by som vážne nenosila :) aj keď poslednú dobu k oranžovej akosi inklinujem..Prajem krásne chvíle a dni bez študovania, konečne, a dnes všetky svoje drahé kamarátky pozývam na rozlúčku s bakalárskym štúdiom :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára