piatok 29. mája 2015

Ďalšie nápady, čo vykľuli sa zo skrine :)

 Nikdy by som nebola povedala, že i mušle spiace na dne mora, vylovené z jadranského mora spred pätnástich rokov, dokážu sa zaskvieť v šperku,vyrobenom spontánne asi za pätnásť minút..spontánne vznikajú aj tieto fotky a verím, že si prídu na svoje, tí druhí technicky zdatní a zdvihnú sa im kútiky úst, keď sa pozrú na moje krivoľaké selfie fotky, ktoré sa tvária, že chcú zachytiť outfit v daný moment. Verím, že napriek chybičkám krásy je možné inšpirovať ak by ste nevedeli č na seba, a zopár outfitmi tu dnes do blogu prispievam :)
 tmavomodré šaty majú taktiež svoje roky, zdedila som ich po sesternici a oživila ich bielym sakom z HM, ktoré veľmi rada nosím, keďže ako jedno z mála mi našťastie sedí :)
 Horčicové šaty nesú dva názory, buď sa páčia, alebo vôbec nie, každopádne keď mi moja intuícia napovie, bez váhania si ich oblečiem.

"Oversize" ružový sveter k nohaviciam..opasok na zvýraznenie pásu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára