streda 8. októbra 2014

Každá žena môže byť krásna

 ..Každá žena môže byť krásna.
. Milé maniačky, maniaci a všetci, čo sú očarení nákupmi, krásnymi kúskami všakovakých materiálov a strihov, či už je to v obchodoch alebo na rôznych staniciach životných ciest..
neustále sa usmievajte :) Je mnoho slov, ktoré si želám napísať, no predovšetkým vzdávam vďaku, že som sa mohla zúčastniť na prvý pohľad tak povrchnej súťaže. Netušila som, že môžem zažiť na vlastnej koži pochopenie o tom, aké dôležité je veriť samému sebe a v prvom rade byť sám sebou. Pochopenie, že jednoducho nemôžeme zabúdať na vlastnú výnimočnosť každého z nás. Kreativita vybočenia z vychodenýh koľajníc dokáže pozdvihnúť. Je úplne zbytočné rozmýšľať nad tým prečo som si nevzala kabelku takú alebo onakú, úprimne je mi ľúto, že som nezvládla zadanie témy pána stylistu. Lenže o koľko je on viac než my sami? Učím sa, stále sa učím byť spokojná sama so sebou. Kto určuje pravidlá? Verím, že v našom cestovnom poriadku je všetko ako má byť, a možnože je to dané i dopredu niekým zhora. Kabelka a topánky. Koľká radosť..prajem to zažiť každej žene, aby si mohla hocikedy keď sa jej zapáči kúpiť jeden outfit za štyristo eur. Ten pocit slobody pri nakupovaní som nikdy nezažila. Pozerať sa len na to čo sa mi páči, čo sa mi možno hodí a to posledné bolo ..pozerať na cenu. Ako správnej maniačke, zostalo mi pár centov. Pocit bohatstva a luxusu si chcem uchovať, napchať si ho do všetkých vreciek kabelky a aj do tých nohavíc, ktoré sú mi veľké, aspoň zachovám  luxus čo najdlhšie, kým sa lacno nevyparí vo svete dnešnej povrchnosti. Lenže je potrebné nakupovať, aby sme boli šťastnejší?..prečo nie?..Berme si koľko len život ponúka. Veľmi som sa tešíla a aj sa teším  krásnym materiálnym veciam, ktoré som si v daný moment mohla dopriať, až som zabudla na tému kovových odleskov  a môj strach z toho, že nie som dosť dobrá ma obral o  posunutie hraníc. Na pomoc som si ku svojmu nakupovaniu vzala Ivanku, skvelú blogerku, dievča, ktoré veľmi obdivujem a zároveň sa vo mne odohráva súboj medzi mojím egom, strachom z neúspechu, strachom z nedokonalosti. Myslím si,že každý z nás má vo svojom okolí niekoho pri kom sa cíti menejcenný.Za to si však môžeme len my sami. Neviem či je to našou túžbou po dokonalosti. častokrát si však neuvedomujeme, že práve nedokonalosťou sme dokonalí.... Každá žena môže byť krásna...a možno ku kráse ani netreba nákupy :) ...ďakujem za prečítanie. Bude pre mňa cťou inšpirovať vás mojimi netradičnými outfitmi, mám radosť z každého odoberania blogu Eggfashion  ! :)




4 komentáre:

  1. krásne vecičky, brala by som :-)
    http://kissinka7.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Monika, veľmi pekne napísané. Na túto reláciu som narazila po dlhej dobe a ani by ma nenapadlo, že sa tam zjaví tak originálne milé žieňa ako si ty. Srdce mi plesalo nad tvojou krásnou zbierkou ručne vytvorených originálov.. šiat, šperkov.. och! Skutočné poklady. Na ľuďoch si veľmi vážim ich jedinečnosť a najmä to ak ju bez strachu a hanby ukážu a sú hrdí na to, akí sú. Že vyjadrujú svoju slobodu a i navonok ukazujú akí sú vo vnútri. Že to hýri farbami, kreativitou a láskou k veciam, ktoré sú dnes bohužiaľ už väčšinou zavrhované, nepochopené... A všetci tak akosi splývajú.... nemajú svoj štýl... identitu. Preto som veľmi rada, že som ťa objavila a teším sa na tvoje ďalšie inšpiratívne príspevky na blogu :-)
    Love, peace and flowers.
    Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moničko byla jsi úžasná, nechápu kde se v Tobě vzal pocit méněcennosti, protože jsi oproti ostatním slečnám měla velmi navrh. Tvůj outfit se mi hrozně líbil, úplně jsi mě okouzlila.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem vám dievčatká zlaté :) veeeľmi ste ma potešili takými krásnymi komentármi, pohladili ste mi dušu ..ďakujem, že píšete, budem naďalej publikovať príspevky a teším sa , že vás môžem inšpirovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť