sobota 4. októbra 2014

Orient expres

 Čerstvo napečené a aj s čerešničkou na torte..s hrdosťou Vám predstavujem duo Lavenders, v ktorom pôsobí skvelá Majka Uhrínová a moja maličkosť :) Toto hudobné teleso skladajúce sa z dvoch krásnych dám vzniklo na podnet organizácie skvelého večera v Penzióne Fortuna v Spišskej Sobote v Poprade, spájajúci sa s ochutnávkou fantastického jedla a vína. Víkend sa niesol na pomyselnej trati v Orient exprese. Duo Lavenders nastúpilo na tento vlak s plným kufrom melódií dvadsiatych a tridsiatych rokov.Verím, že skvelú atmosféru sa nám našou hudbou podarilo podčiarknuť, najmä keď som videla ako sa cestujúci zbiehajú po počutí známych a aj menej známych melódií do nášho takzvaného "vagóna zábavy", ktorý myslím si, že bol hneď po rušni jedným z momentv vyzdvihujúcich ľudskú dušu..Ak ochutnávate neobyčané jedlá a do uška hrajú dve dámy, ktoré akoby naozaj prišli z iného storočia, niet pochýb o nadčasovom zážitku. Teším sa,že sme naplnili túto výzvu a boli sme nadmieru spokojné, keď sme v očiach návštevníkov videli iskru. Nevieme sa dočkať ďalšej spolupráce... Plnou parou vpred!





1 komentár:

  1. krásna séria fotiek :)
    Ahoj Monika, nenašla som tu na teba žiaden kontakt ako napr. mail :) tak ti to píšem sem do komentu, ktorý potom prosím ťa odstráň a ja ti napíšem nejaký k veci :D a teda ďalší. Chcem ti napísať, že ano! mala si to jasne vyhrať v nákupných maniačkách, ostatné sa do módy vôbec nevyznali. Ale k tomu čo chcem :) milujem retro (aj som sa nedávno začala učiť šiť a smerujem k šatám z 50 rokov) a ty máš fakt neskutočný šatník, pôsobíš na mňa ako nejaká lesná víla ešte k tomu, a preto by som sa ťa chcela spýtať, či by som ťa mohla nafotit v rôznych tvojich outfitoch a aj na tom bicykli ... všetko čo si vtedy mala bolo dokonalé :)
    Ak by si chcela tak moja tvorba je tu: https://www.facebook.com/pages/Diana-Kradga%C4%8Da-photography/214854575308939?ref=hl (fb: Diana Kradgača photography) alebo sa mi ozvy na mail: diana.kradgaca@hotmail.com a prosím ťa, ešte mi napíš odkiaľ si :) Ďakujem za tvoj čas :)

    OdpovedaťOdstrániť