sobota 4. januára 2014

Spomienky na leto..

 To je tak moji drahí..také veeľké nešťastie, keď sa človek nastailuje..a zrazu...čuduj sa svete, no nemá vás kto odfotiť..a tak si teda pomôžem sama. tu je ukážka niekoľkých letných outfitov, aj keď len takto ..


 Leto 2013 a moja práca v aquacity..maľovanie tetovačiek...vlastne to ani nie je práca, ale oddych..ooo letný čas a s ním aj viac voľnosti na všakovaké kreácie..napríklad tieto bodkované šaty retro


 tu som sa inšpirovala egyptskou tématikou
rozprávkovo ..
 a čo tak chodiť naboso?.. ? a k tomu bodkované šaty domodra
 Ospravedlňujem sa za kvalitu fotky..čo je však zaujímavé..skúsili ste si niekedy dať do účesu ozajstné pierka od jastraba? :)
 disco- disco
 Etno je cool
 Princeznička na bále potratila gorále....
 príliš odvážne?..myslím si že v lete...dovolené..
 Výlet do Afriky?...stačí trošku fantázie...
 Tento klobúk sa k letnému maľovaniu hodí asi najviac..natrafila som naň v Ružomberku..
 zamatová chvíľa
 kde sa vzalo tu sa vzalo...modrý to chrúst..do kabelky farbičky...a pestrými farbami...maľovalo
 Len tak jednoducho..
 Hačkovaný klobúčik..vyrobený z dečky :) a naškrobený podľa hrnca ..chce to trošku odvahy dať si tento kúsok na hlavu...avšak o úsmevy okoloidúcich je postarané... :)
 Tieto šaty sú môj obľúbený kúsok...verím že  budú aj lepšie fotky s nimi...
 Cigánka?.... cigánka....nie som cigánka....ale veď nemala by som sa hanbiť za svoj pôvod :)))
 Fialová a kvietky...kvietky...
 Z pamätí gejše
a opäť do Egypta

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára